lørdag 29. januar 2011

Kvelden :)

Hei folkens! Da er det endelig tid til å sette seg ned å slappe av.. Dagen idag er brukt til å sette sammen nye skap og møbler som vi har kjøpt inn for en stund siden. Har ikke giddet å skrudd det sammen før nå, da vi har pusset opp!  Jeg har en del bilder og legge ut, som jeg skal legge ut så fort jeg har lært meg å vannmerke bilder! Gleder meg til å vise dere. :)    Merker veldig nå at det var godt å sette seg ned litt, siden det har gått i ett i hele dag!  Har vært konstant kvalm i 3 dager og vondt i korsryggen =(  Håper virkelig det går over snart.


Faktisk idag har det vært veldig mildt vær ute, hvertfall her vi bor!  Så nå gleder jeg  meg bare til sommer'n kommer. Denna vinter'n har vært Kald og Jævlig!!!


-Hva er deres planer for resten av helgen?
- Flere som gleder seg til sommer'n?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar